A hírlevél a cégek kommunikációjában pont olyan fontos szerepet tölt be, mint üzleti kapcsolatainkban a névjegy: bemutat, informál, és segít, hogy ne feledkezzenek el rólunk. Kép forrása: pixabay.com
0 Comments
Bármilyen területen is tevékenykedsz, az ügyfélkörödről, a vásárlóidról, vendégeidről bizony tudnod kell ezt-azt, ha tényleg személyre szabottan akarod kiszolgálni az igényeiket. Ha tudod, mit adsz, azt is fontos tisztába tenni, hogy kinek. A címlista vállalkozásod egyik alappillére, melynek folyamatos építése létszükséglet üzleti és kommunikációs szempontból is. A képek forrása: pixabay.com
A tartalom-, vagy edukációs marketing (bizony jelentős részét képvisel(het)i a marketingünknek, azonban mint bármi mást, ezt is tudni kell használni. Vannak területek, melyek köztudatban kevésbé szerepelnek, vagy nagyon rosszul teszik ezt. Az emberek kevés információval rendelkeznek, vagy az ismereteik tévesek, elavultak. Ilyen például a pénzügy vagy az egészségnevelés kérdésköre. Képek forrása: pixabay.com
Egy jó film, akárcsak egy megfelelő könyv, nem csupán szórakoztat. A kikapcsolódás mellett számtalan olyan alkotás van, amely motivációt ad, felemel, elgondolkodtat, sőt! Időnként a bennünket aktuálisan foglalkoztató kérdésekre is megoldást nyújt. Nem arról van szó, hogy Will Smith besétál a nappalinkba és jó terapeutaként megoldja búnkat, bajunkat; de könnyen lehet, hogy rávezet a megoldásra. Kép forrása: pixabay.com
Először nagy szó volt a vezetékes telefon, hogy készülék és kapott vonal mellett akár több száz kilométer távolságból is beszélhettünk a célszeméllyel. Aztán eljött az idő, amikor már nem kellett a vezeték, a hálózat adott volt és csak a pénztárcánk, meg a térerő szabott határt tárgyalásainknak. Kép forrása: pixabay.com
|
SzerzőSzívügyünk a hazai mikro- és kisvállalkozók sikere. Szeretnéd mindezt élőszóban?
Ismerd meg a Sanyi vagyok! rendezvénysorozatot! Korábbi posztok
April 2018
Kategóriák
All
Tesztenek a tartalmaink?
Szeretnél még több infot, kedvezményt rendezvényekre? |