DorCo Üzleti Túravezetés
Lépj velünk kapcsolatba!
  • DorCo
  • DAT - DorCo Alaptábor
  • Szolgáltatások
    • ÖnMAG állapotfelmérés
    • Mutasd MAGod!
  • Csapatunk
  • Blog
  • Kapcsolat

A tartalommarketingről

8/17/2017

0 Comments

 
A tartalom-, vagy edukációs marketing (bizony jelentős részét képvisel(het)i a marketingünknek, azonban mint bármi mást, ezt is tudni kell használni. Vannak területek, melyek köztudatban kevésbé szerepelnek, vagy nagyon rosszul teszik ezt. Az emberek kevés információval rendelkeznek, vagy az ismereteik tévesek, elavultak. Ilyen például a pénzügy vagy az egészségnevelés kérdésköre.
Picture
Képek forrása: pixabay.com
Ezeknél jól alkalmazható a tartalommarketing, hiszen innovatív, tájékoztatást biztosító cikkek készülhetnek megfelelő tudást átadva. A helyesen kiválasztott felületen közzétett tudásanyagok, jó koncentrációban tálalva kiválóan ellátják szemléletformáló, tanító, nevelő  feladatukat.

Nagyon fontos az előzetes tájékozódás részünkről is: mint a hírlevél és a termékpaletta tervezésekor, itt is tudnunk kell kikhez szólunk és az sem mindegy, hogy hol. Nyilván más a hangvétel és a terjedelem is, ha kismamákat, kisgyermekes anyukákat tájékoztatunk egy baba-mama portálon, és teljesen más, ha pénzügyi tanácsadás témájában adunk át információt az egyetemista ifjúságnak egy tudatosságra nevelő blogon.
“Amit eléjük teszel, legyen rövid, hogy elolvassák, világos, hogy értékeljék, képekben gazdag, hogy emlékezzenek rá, de mindenekelőtt pontos, hogy a fénye vezessen." (Joseph Pulitzer)
Nagyon fontos, hogy ezek az írások és a kiválóan használható Facebook felületek nem alkalmasak 800 oldalas tanulmányok leközlésére. Az olvasóink többsége szórakozásra használja őket, kikapcsolódni akar a hírfolyamát böngészve, legfeljebb ezt megspékeli az ismeretszerzéssel - de semmi esetre sem akar bonyolult kimutatásokat elemezni órák hosszat.
Legyünk tömörek, lényegre törőek, hozzunk gyakorlati példákat, mutassuk meg a kezdő lépéseket, hogy érezzék, megkapják a megfelelő támogatást és segítséget az adott témában. Inkább bontsuk több egységre a mondanivalónkat, így könnyebben emészthetőek az új ismeretek, helytől és időtől függetlenül tanulhat, akinek igénye van rá.
Szakmai tartalom: Naszáli Dóra   Írta: Hujber Zsuzsanna ​
​Tetszett, amit olvastál? -»
  • Kérsz belőle még? Friss posztokért és ajándék tudásanyagokért iratkozz fel hírlevelünkre (jobb oldalsávban)! 
  • Szeretnél a tettek mezejére lépni? Tematikus műhelyeinken megteheted! Kövesd őket a facebookon!
  • Konkrét kérdésed van? Írd meg és válaszolunk!​
0 Comments



Leave a Reply.

    Szerző

    Szívügyünk a hazai mikro- és kisvállalkozók sikere.

    A DorCo Blog célja hogy gyakorlatias, a vállalozók hétköznapjaiban hasznos tartalmat adjunk az olvasóinknak. Inspiráljunk, elgondolkoztassunk, szemléletet formáljuk, és tapasztalatot osszunk meg.

    Jelenleg aktív szerzőink:
    Naszáli Dóra
    Hujber Zsuzsanna

    Picture
    Szeretnéd mindezt élőszóban?
    Ismerd meg a Sanyi vagyok!
    rendezvénysorozatot!
    ESEMÉNYNAPTÁR

    Korábbi posztok

    April 2018
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    August 2017
    July 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    September 2015
    June 2015
    April 2015
    March 2015
    February 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014

    Kategóriák

    All
    30 Nap Az álmokért
    30 Napos Kihívás
    Adatbázis
    Aktivitás
    Álmok
    Álom
    Bátorság
    Bevétel
    Bigdream
    Business Modell Canvas
    Cégalapítás
    Céges Honlap
    Cégesrendezvény
    Cégestúravezetés
    Cél
    Célkitűzés
    Célközpontúság
    Célok
    Célratartás
    Címlista
    Csapatmeeting
    DorCo
    DorCo Blog
    DorCo Iránytű
    Empátiatérkép
    Facebook
    Facebook Kommunikáció
    Filmajánló
    Határidők
    Hatékonyságnövelés
    Hatékonyság Növelés
    Hetirend
    Hírlevél
    Hitelesség
    Honlap Készítés
    Időbeosztás
    Időmenedzsment
    Kapcsolatok
    Kiadás
    Kihívás
    KKV
    Kollégák
    Küldetéstudat
    Marketing
    Motiváció
    Napirend
    Naszáli Dóra
    Okostelefon
    Önfejlesztés
    Online Marketing
    Önmegvalósítás
    Pénzügyi Terv
    Profit
    Reggeli
    Saját Vállalkozás
    Stratégia
    Szezonalitás
    Szükségletek
    Társadalom
    Tartalommarketing
    Tervezés
    Tudatos Karrier
    Tudatosság
    Üzleti Kommunikáció
    Üzleti Modell Vászon
    Üzleti Sikerek
    Üzleti Terv
    Üzleti Túravezetés
    Üzletvezetés
    Vállalkozás
    Vállalkozási Ismeretek
    Vállalkozónő
    Valóság

    RSS Feed

    Tesztenek a tartalmaink? 
    Szeretnél még több infot, kedvezményt rendezvényekre?

    Iratkozz fel a DorCo hírlevél listára!

    * indicates required
Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • DorCo
  • DAT - DorCo Alaptábor
  • Szolgáltatások
    • ÖnMAG állapotfelmérés
    • Mutasd MAGod!
  • Csapatunk
  • Blog
  • Kapcsolat