Nagyon fontos az előzetes tájékozódás részünkről is: mint a hírlevél és a termékpaletta tervezésekor, itt is tudnunk kell kikhez szólunk és az sem mindegy, hogy hol. Nyilván más a hangvétel és a terjedelem is, ha kismamákat, kisgyermekes anyukákat tájékoztatunk egy baba-mama portálon, és teljesen más, ha pénzügyi tanácsadás témájában adunk át információt az egyetemista ifjúságnak egy tudatosságra nevelő blogon.
“Amit eléjük teszel, legyen rövid, hogy elolvassák, világos, hogy értékeljék, képekben gazdag, hogy emlékezzenek rá, de mindenekelőtt pontos, hogy a fénye vezessen." (Joseph Pulitzer)
Legyünk tömörek, lényegre törőek, hozzunk gyakorlati példákat, mutassuk meg a kezdő lépéseket, hogy érezzék, megkapják a megfelelő támogatást és segítséget az adott témában. Inkább bontsuk több egységre a mondanivalónkat, így könnyebben emészthetőek az új ismeretek, helytől és időtől függetlenül tanulhat, akinek igénye van rá.
- Kérsz belőle még? Friss posztokért és ajándék tudásanyagokért iratkozz fel hírlevelünkre (jobb oldalsávban)!
- Szeretnél a tettek mezejére lépni? Tematikus műhelyeinken megteheted! Kövesd őket a facebookon!
- Konkrét kérdésed van? Írd meg és válaszolunk!