Ez lehetséges azáltal, hogy pénzt termel hozzá, vagy megélhetjük a vállalkozásban betöltött szerepünkön keresztül is. Minél kisebb egy cég, annál inkább igaz ez. Ennek tükrében fontos, hogy üzleti céljainkat egyéni céljaink mentén definiáljuk, és erre építsük üzleti tervünket.
Minden vállalkozás legfőbb célja, hogy közelebb vigyen bennünket önmegvalósításunkhoz.
Ez lehetséges azáltal, hogy pénzt termel hozzá, vagy megélhetjük a vállalkozásban betöltött szerepünkön keresztül is. Minél kisebb egy cég, annál inkább igaz ez. Ennek tükrében fontos, hogy üzleti céljainkat egyéni céljaink mentén definiáljuk, és erre építsük üzleti tervünket.
0 Comments
Tapasztalt vállalkozónőket és az önállósodás felé kacsintgató hölgyeket is visszacsábítottuk az iskolapadba február 19-én, Femináriumunk alkalmából. Volt szó női fortélyokról, amelyek bevethetők a siker érdekében, górcső alá vettük a női vállalkozásokra leggyakrabban jellemző szerepeket és szereptévesztéseket, tippeket kaptunk a karrier – magánélet egyensúlyához és a pontot az i-re Schiffer Miklós stíluselőadása tette fel.
Az arculat a személyes márkával szorosan összefüggő fogalom, de nem azonos vele. Elemei a logó, az uralkodó színek, egy megfelelően kiválasztott betűtípus, egy meghatározó kép, és a szlogen. Ezek következetes használata, vagyis megjelenése az általunk használt összes kommunikációs csatornán garantálja, hogy márkánk vizuálisan is bevésődjön leendő ügyfeleink gondolataiba.
A márka egy termék vagy szolgáltatás megkülönböztető jelzése, amely minőséget és egyediséget garantál. A személyes márka elsősorban olyan munkakörökben kap hangsúlyt, ahol a személyiség, mint hozzáadott érték, kiemelt jelentőségű a szakmai tudás mellett. Bár ez főleg szakértői, tanácsadói szerepekben mutatkozik nyilvánvalónak, a személyes márkaépítés azonban mindenki számára ajánlott.
Stílusunk épp olyan fontos az üzleti életben, mint a weboldalunk, vagy a stratégiai tervünk. És gyakran többet mond el rólunk, mint a névjegykártyánk. A stílus szubjektív, de a biznisz világban egyet jelent az igényes és kreatív megjelenéssel. A pozitív összkép pedig sokszor nem várt előnyökhöz is vezethet.
Hogyan legyek a vállalkozásom erős alapja? - Molnár Andrea a munka és magánélet egyensúlyáról2/10/2015 Andrea coachként olyan nőkkel dolgozik együtt, akik már vállalkoznak, vagy most tervezik saját cégük indítását. Jellemzően sok fiatal édesanyával találkozik, akik kisgyermek mellett már nem szeretnének visszatérni korábbi alkalmazotti státuszukba. A karrier és a család sikeres összehangolásáról osztja meg tapasztalatait.
Dóra az elmúlt években több mint 250 vállalkozással dolgozott együtt. Számtalan példán keresztül látja, milyen nehézségekkel szembesülnek a vállalkozást indító vagy vezető hölgyek, ismeri a jellemző hibákat, és azt is, hogy hogyan érdemes kamatoztatni a női erősségeket.
|
SzerzőSzívügyünk a hazai mikro- és kisvállalkozók sikere. Szeretnéd mindezt élőszóban?
Ismerd meg a Sanyi vagyok! rendezvénysorozatot! Korábbi posztok
April 2018
Kategóriák
All
Tesztenek a tartalmaink?
Szeretnél még több infot, kedvezményt rendezvényekre? |