DorCo Üzleti Túravezetés
Lépj velünk kapcsolatba!
  • DorCo
  • DAT - DorCo Alaptábor
  • Szolgáltatások
    • ÖnMAG állapotfelmérés
    • Mutasd MAGod!
  • Csapatunk
  • Blog
  • Kapcsolat

Az én márkám, avagy a személyes márkaépítés fontossága

2/17/2015

0 Comments

 
A márka egy termék vagy szolgáltatás megkülönböztető jelzése, amely minőséget és egyediséget garantál. A személyes márka elsősorban olyan munkakörökben kap hangsúlyt, ahol a személyiség, mint hozzáadott érték, kiemelt jelentőségű a szakmai tudás mellett. Bár ez főleg szakértői, tanácsadói szerepekben mutatkozik nyilvánvalónak, a személyes márkaépítés azonban mindenki számára ajánlott. 

Picture
Egy vállalkozásban egyaránt fontos mind a forgalmazott termék, vagy kínált szolgáltatás márkájának menedzselése, ahogy a mögötte húzódó szakértelem és egyéni hitelesség felépítése is.  A kettő természetesen sokszor nehezen válaszható el egymástól. A személyes márkaépítés során is tudatosságra és tervezésre van szükség: vagyis tudnom kell, honnan jövök, mik a céljaim, amelyek felé haladok, mi a célcsoportom és milyen csatornákon tudom elérni ezeket az embereket, közösségeket.  

Amit sosem szabad szem elől téveszteni: a személyes márka rólunk szól, de nem nekünk. Vagyis mindig azok számára kell egyéni értékeinket a megfelelő formában vonzóvá tenni, akiknek ez valóban hasznos lehet, és akikkel ennek okán később együtt szeretnénk dolgozni. Tovább haladva, a cél és a célcsoport szentesíti az eszközt. A weboldalt, a blogot, a közösségi média felületeit és a hírlevél kiküldő rendszereket mind személyes márkaépítésünk szolgálatába állíthatjuk, mérlegelve a relevanciát és az elérés minőségét. 

A social media széleskörű elterjedése napjainkban új távlatokat nyit és számtalan ingyenes lehetőséget is kínál egyedi szakmai tudásunk köztudatba illesztésére. A Facebook és LinkedIn már klasszikusnak számít a műfajban, ezért ezeket mindenképp érdemes használnunk a kötetlenebb és formálisabb építkezés jegyében. Akik tevékenységében döntő jelentőségű a vizualitás, ajánlott ennek megfelelő fórumokon is megjelenniük, ilyen például az Instagram és a Pinterest, de ezekben az esetekben akár Youtube csatorna indítása is megfontolandó lehet.

Picture

DorCo útravaló:

A személyes márka a hitelesség garanciája. Éljünk a pozitív benyomáskeltés és bizalomépítés eszközeivel, az eredmények biztosan nem maradnak el! 
Szerző: Istók Nikoletta, Szakértő: Naszáli Dóra
​Tetszett, amit olvastál? -»
  • Kérsz belőle még? Friss posztokért és ajándék tudásanyagokért iratkozz fel hírlevelünkre (jobb oldalsávban)! 
  • Szeretnél a tettek mezejére lépni? Tematikus műhelyeinken megteheted! Kövesd őket a facebookon!
  • Konkrét kérdésed van? Írd meg és válaszolunk!​
0 Comments



Leave a Reply.

    Szerző

    Szívügyünk a hazai mikro- és kisvállalkozók sikere.

    A DorCo Blog célja hogy gyakorlatias, a vállalozók hétköznapjaiban hasznos tartalmat adjunk az olvasóinknak. Inspiráljunk, elgondolkoztassunk, szemléletet formáljuk, és tapasztalatot osszunk meg.

    Jelenleg aktív szerzőink:
    Naszáli Dóra
    Hujber Zsuzsanna

    Picture
    Szeretnéd mindezt élőszóban?
    Ismerd meg a Sanyi vagyok!
    rendezvénysorozatot!
    ESEMÉNYNAPTÁR

    Korábbi posztok

    April 2018
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    August 2017
    July 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    September 2015
    June 2015
    April 2015
    March 2015
    February 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014

    Kategóriák

    All
    30 Nap Az álmokért
    30 Napos Kihívás
    Adatbázis
    Aktivitás
    Álmok
    Álom
    Bátorság
    Bevétel
    Bigdream
    Business Modell Canvas
    Cégalapítás
    Céges Honlap
    Cégesrendezvény
    Cégestúravezetés
    Cél
    Célkitűzés
    Célközpontúság
    Célok
    Célratartás
    Címlista
    Csapatmeeting
    DorCo
    DorCo Blog
    DorCo Iránytű
    Empátiatérkép
    Facebook
    Facebook Kommunikáció
    Filmajánló
    Határidők
    Hatékonyságnövelés
    Hatékonyság Növelés
    Hetirend
    Hírlevél
    Hitelesség
    Honlap Készítés
    Időbeosztás
    Időmenedzsment
    Kapcsolatok
    Kiadás
    Kihívás
    KKV
    Kollégák
    Küldetéstudat
    Marketing
    Motiváció
    Napirend
    Naszáli Dóra
    Okostelefon
    Önfejlesztés
    Online Marketing
    Önmegvalósítás
    Pénzügyi Terv
    Profit
    Reggeli
    Saját Vállalkozás
    Stratégia
    Szezonalitás
    Szükségletek
    Társadalom
    Tartalommarketing
    Tervezés
    Tudatos Karrier
    Tudatosság
    Üzleti Kommunikáció
    Üzleti Modell Vászon
    Üzleti Sikerek
    Üzleti Terv
    Üzleti Túravezetés
    Üzletvezetés
    Vállalkozás
    Vállalkozási Ismeretek
    Vállalkozónő
    Valóság

    RSS Feed

    Tesztenek a tartalmaink? 
    Szeretnél még több infot, kedvezményt rendezvényekre?

    Iratkozz fel a DorCo hírlevél listára!

    * indicates required
Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • DorCo
  • DAT - DorCo Alaptábor
  • Szolgáltatások
    • ÖnMAG állapotfelmérés
    • Mutasd MAGod!
  • Csapatunk
  • Blog
  • Kapcsolat