Amit sosem szabad szem elől téveszteni: a személyes márka rólunk szól, de nem nekünk. Vagyis mindig azok számára kell egyéni értékeinket a megfelelő formában vonzóvá tenni, akiknek ez valóban hasznos lehet, és akikkel ennek okán később együtt szeretnénk dolgozni. Tovább haladva, a cél és a célcsoport szentesíti az eszközt. A weboldalt, a blogot, a közösségi média felületeit és a hírlevél kiküldő rendszereket mind személyes márkaépítésünk szolgálatába állíthatjuk, mérlegelve a relevanciát és az elérés minőségét.
A social media széleskörű elterjedése napjainkban új távlatokat nyit és számtalan ingyenes lehetőséget is kínál egyedi szakmai tudásunk köztudatba illesztésére. A Facebook és LinkedIn már klasszikusnak számít a műfajban, ezért ezeket mindenképp érdemes használnunk a kötetlenebb és formálisabb építkezés jegyében. Akik tevékenységében döntő jelentőségű a vizualitás, ajánlott ennek megfelelő fórumokon is megjelenniük, ilyen például az Instagram és a Pinterest, de ezekben az esetekben akár Youtube csatorna indítása is megfontolandó lehet.
- Kérsz belőle még? Friss posztokért és ajándék tudásanyagokért iratkozz fel hírlevelünkre (jobb oldalsávban)!
- Szeretnél a tettek mezejére lépni? Tematikus műhelyeinken megteheted! Kövesd őket a facebookon!
- Konkrét kérdésed van? Írd meg és válaszolunk!