DorCo Üzleti Túravezetés
Lépj velünk kapcsolatba!
  • DorCo
  • DAT - DorCo Alaptábor
  • Szolgáltatások
    • ÖnMAG állapotfelmérés
    • Mutasd MAGod!
  • Csapatunk
  • Blog
  • Kapcsolat

A jó hírlevél titka

8/30/2017

0 Comments

 
A hírlevél a cégek kommunikációjában pont olyan fontos szerepet tölt be, mint üzleti kapcsolatainkban a névjegy: bemutat, informál, és segít, hogy ne feledkezzenek el rólunk.
Picture
Kép forrása: pixabay.com
Hogyan írjunk jó hírlevelet? Milyen gyakran küldjünk újabb üzenetet ügyfeleink részére? Mit tartalmazzon, és mit hagyjunk ki belőle?

A hírlevél olvasóink azokból az emberekből állnak össze, akik érdeklődnek szolgáltatásaink, termékeink iránt, tehát alapból könnyebb helyzetből indulunk, mint egy hideghívás során, ahol egy ismeretlen próbál meggyőzni arról, hogy pontosan te vagy a terméke ideális vásárlója. Az olvasód már többé-kevésbé tudja, mivel foglalkozol, szeretné ismereteit bővíteni, s az is lehet, hogy csak egy kevés hiányzik ahhoz, hogy a tettek mezejére lépjen, azaz felkeressen, vásároljon, szerződjön.

Nagyon fontos, hogy ne csak a szigorú jogi előírásoknak (feliratkozók gyűjtése, leiratkozás lehetősége, stb.)  feleljen meg a kiküldött levél, hanem a címzett kedvére tegyél vele: arról írj, ami őt foglalkoztatja, ne csak arról, ami szerinted fontos. Ha szembemész ezzel, vagy figyelmen kívül hagyod az elvárásokat, bizony hamar eltűnhet a feliratkozó. De nem kell így lennie, mert pár apróságot betartva máris azt a tudásanyagot nyújthatod át részükre, amire vágynak.

Az időzítésről
Milyen gyakran keresheted meg az olvasókat új információval? Ez nyilván nagyban függ a tevékenységedtől, és az időszaktól is: ha rengeteg átadásra váró információval rendelkezel és csak úgy dől belőled a tudás adott témakörben, véletlenül se hallgasd el! Hetente minden szívbaj nélkül írhatsz egy kis beszámolót. Ha kevesebb a mondanivalód, megteszi a havi beköszönés is, ennél ritkábban viszont nem érdemes írni.

A tartalom, mint mumus
Honnan tudhatod, mi a megfelelő tartalom egy-egy levélhez? Minden vállalkozásnak megvannak a kiemelt témái, fontos időszakai. Gyűjtsd listába a felmerülő témákat, és meglátod, akár hónapokra előre meglesznek az alapok. Írószereket forgalmazol? Már július végén hírt adhatsz a füzetcsomagok várható érkezéséről, tanácsokkal láthatod el a szülőket a közelgő tanévkezdés kapcsán. Fodrászüzleted van? Mutass be néhány új frizurát, adj tanácsokat a különféle hajtípusok kezeléséhez, ápolásához, mutass pár szuper terméket és így tovább. Figyeld a naptárat, olvasd át a világnapok listáját (biztosan akad jó pár, amihez kapcsolhatsz egy-egy figyelemfelhívó akciót). Böngészd az internetet, biztosan találsz inspirációt hasonló területen tevékenykedő cégek oldalain is, melyeket nem másolva, de ötletadónak használva a segítségedre lehetnek. Fektessük a hangsúlyt az aktuális témákra és máris számos téma adódik.
Ne akarjunk mindent közölni a hírlevélben, vezessük át az olvasót a weboldalra: adjunk ízelítőt a legújabb cikkünkből, hívjuk fel figyelmét a frissülő árukészletről, vagy emlékeztessük a közelgő rendezvényeinkre. A hírlevél legyen tömör, de informatív.
Az értékesítést és a szolgáltatások ajánlását ne erőltessük hétről hétre, inkább a tájékoztatást preferáljuk. A kiemelt időszakok, mint például a karácsony környéke, lehetőséget ad erre is.

Csak stílusosan!
Akár a hírlevél arculatát nézzük, akár a mondanivalónk megfogalmazását, ügyeljünk az apró, ám annál fontosabb részletekre: a magázódó weboldal után, ne kezdjük tegezve a hírleveleket, kövessük a már bevált utat. Ha van rá lehetőség, a leveleket mindig ugyanaz a személy írja, akár cégen belül, akár külsős partnerről van szó, így egységes lesz a fogalmazási stílus és a hangvétel is. Tekintsünk el a személytelen megszólításoktól, s szólítsuk nevén a feliratkozót. Ez lehet “Kedves Natália” vagy “Tisztelt Solymos Dezső Úr” is aszerint, hogy milyen adatokat gyűjtünk be a feliratkozáskor.
A honlap színvilágát érdemes követni a hírlevélben is. A logó, a fejléc és a betűtípusok azonossága bizalmat kelt és fokozza az ismerős, otthonos érzést.

A hírlevél rendkívül jó lehetőség a párbeszédre az ügyfelek és a vállalkozás között, segíti a bizalom kialakulását, erősíti az elköteleződést. Ne féljünk használni, hiszen a jó hírlevél segítségével a tájékoztatás, a szórakoztatás és az üzleti kapcsolatteremtés célját egyszerre érhetjük el.
Szakmai tartalom: Naszáli Dóra   Írta: Hujber Zsuzsanna ​
​Tetszett, amit olvastál? -»
  • Kérsz belőle még? Friss posztokért és ajándék tudásanyagokért iratkozz fel hírlevelünkre (jobb oldalsávban)! 
  • Szeretnél a tettek mezejére lépni? Tematikus műhelyeinken megteheted! Kövesd őket a facebookon!
  • Konkrét kérdésed van? Írd meg és válaszolunk!​
0 Comments



Leave a Reply.

    Szerző

    Szívügyünk a hazai mikro- és kisvállalkozók sikere.

    A DorCo Blog célja hogy gyakorlatias, a vállalozók hétköznapjaiban hasznos tartalmat adjunk az olvasóinknak. Inspiráljunk, elgondolkoztassunk, szemléletet formáljuk, és tapasztalatot osszunk meg.

    Jelenleg aktív szerzőink:
    Naszáli Dóra
    Hujber Zsuzsanna

    Picture
    Szeretnéd mindezt élőszóban?
    Ismerd meg a Sanyi vagyok!
    rendezvénysorozatot!
    ESEMÉNYNAPTÁR

    Korábbi posztok

    April 2018
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    August 2017
    July 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    September 2015
    June 2015
    April 2015
    March 2015
    February 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014

    Kategóriák

    All
    30 Nap Az álmokért
    30 Napos Kihívás
    Adatbázis
    Aktivitás
    Álmok
    Álom
    Bátorság
    Bevétel
    Bigdream
    Business Modell Canvas
    Cégalapítás
    Céges Honlap
    Cégesrendezvény
    Cégestúravezetés
    Cél
    Célkitűzés
    Célközpontúság
    Célok
    Célratartás
    Címlista
    Csapatmeeting
    DorCo
    DorCo Blog
    DorCo Iránytű
    Empátiatérkép
    Facebook
    Facebook Kommunikáció
    Filmajánló
    Határidők
    Hatékonyságnövelés
    Hatékonyság Növelés
    Hetirend
    Hírlevél
    Hitelesség
    Honlap Készítés
    Időbeosztás
    Időmenedzsment
    Kapcsolatok
    Kiadás
    Kihívás
    KKV
    Kollégák
    Küldetéstudat
    Marketing
    Motiváció
    Napirend
    Naszáli Dóra
    Okostelefon
    Önfejlesztés
    Online Marketing
    Önmegvalósítás
    Pénzügyi Terv
    Profit
    Reggeli
    Saját Vállalkozás
    Stratégia
    Szezonalitás
    Szükségletek
    Társadalom
    Tartalommarketing
    Tervezés
    Tudatos Karrier
    Tudatosság
    Üzleti Kommunikáció
    Üzleti Modell Vászon
    Üzleti Sikerek
    Üzleti Terv
    Üzleti Túravezetés
    Üzletvezetés
    Vállalkozás
    Vállalkozási Ismeretek
    Vállalkozónő
    Valóság

    RSS Feed

    Tesztenek a tartalmaink? 
    Szeretnél még több infot, kedvezményt rendezvényekre?

    Iratkozz fel a DorCo hírlevél listára!

    * indicates required
Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • DorCo
  • DAT - DorCo Alaptábor
  • Szolgáltatások
    • ÖnMAG állapotfelmérés
    • Mutasd MAGod!
  • Csapatunk
  • Blog
  • Kapcsolat