Tapasztalatunk azt mutatja, hogy a vállalkozók nagy részre egy adott szakmához ért, de sehol nem volt lehetőségük elsajátítani a cégvezetés alapjait, sehol nem tanították meg őket a vállalkozás mikéntjeire, ami könnyen vezethet kudarcokhoz. Ezt a hiányt szeretnénk most pótolni, tippek, trükkök, módszerek formájában, hogy aztán szakmaiságuk ezeken a szilárd alapokon építkezhessen tovább.
Hét nagy elemből épül fel sorozatunk, amely során körüljárjuk a vállalkozás minden lényeges szegmensét. Így például beszélünk majd üzleti tervezésről, olyan eszközökről, amelyek segítségével könnyen áttekinthetővé válik egy-egy cég üzleti modellje, feltárhatók az esetleges gyengeségei. Aztán lesz szó a pénzügyi tervezés fontosságáról, a leggyakoribb hibákról és azok kiküszöböléséről. Egy alkalmat szentelünk az éves stratégiának, a szezonalitásnak, kampányoknak. Ezt követi a marketing és kommunikáció. A sorozat fontos eleme az üzleti hatékonyság-növelés, ahol az időbeosztás optimalizálásával, a projektek, dokumentumok, nyilvántartások kezelésével foglalkozunk. A tematika természetesen az igényeknek megfelelően még változhat, de úgy véljük, ezek azok a sarokpontok, ahol a tudás pótlására igazán szükség van.
Az első alkalmunk, a nőnap előtt, a Feminárium lesz, amely kimondottan a vállalkozó nőknek szól. Az ismeretanyagot a szegmens egyre meghatározóbb szereplőinek speciális igényeihez igazítottuk. A női hangsúlyú üzleti témák mellett ennek az alkalomnak az exkluzivitását Schiffer Miklós stílustanácsai adják majd.
- Kérsz belőle még? Friss posztokért és ajándék tudásanyagokért iratkozz fel hírlevelünkre (jobb oldalsávban)!
- Szeretnél a tettek mezejére lépni? Tematikus műhelyeinken megteheted! Kövesd őket a facebookon!
- Konkrét kérdésed van? Írd meg és válaszolunk!