DorCo Üzleti Túravezetés
Lépj velünk kapcsolatba!
  • DorCo
  • DAT - DorCo Alaptábor
  • Szolgáltatások
    • ÖnMAG állapotfelmérés
    • Mutasd MAGod!
  • Csapatunk
  • Blog
  • Kapcsolat

Támaszfal vagy dekorációs elem, avagy mit ér a honlap önmagában?

5/16/2017

0 Comments

 
Ahogy néhány évtizede furcsán hatott a telefon, majd az elektronikus üzenet, az email felbukkanása, ugyanúgy idő kellett  a honlapok elterjedésének és térhódításának is. Bár létjogosultságát és hasznosságát az internet korában felesleges vitatni, az üzleti célú weboldalak körül még mindig nincs teljes egyetértés.

​A cégek többsége létezni sem tudna nélküle, ám néhány vállalkozás még mindig nem biztos abban, hogy szükséges-e számára a honlap. Holott a kérdés valójában inkább az, hogy hogyan, és mennyire támaszkodhatunk rá céljaink elérésének érdekében.
Picture
A képek forrása: pixabay.com
Mekkora szerepe van az üzleti sikerekben a jól elkészített weboldalnak és Te hogyan gondolsz a honlapodra? Mint vállalkozásod fő hirdetőjére, az ügyfeleidnek a cégedről mutatott képre? Vagy esetleg úgy érzed, csak azért készült weboldalad, mert azt mondták, az online jelenlét nélkülözhetetlen? Segédeszköz, vagy erre kell építeni mindent?

A legszomorúbb látvány a neten egy elhanyagolt, ezer éve frissített weboldal, ami mögött lehet, hogy virágzó helyi kisvállalkozás áll, de a látogatóban nem ezt a képet kelti. Pedig az első benyomás, az nagyon fontos. Tulajdonképpen a honlapunk egy előre tolt, első ismerkedés, ismeretlen látogatókkal, akiknek ha szimpatikusak leszünk, talán megtisztelnek minket a bizalmukkal, és lehetőséget biztosítanak a személyes találkozóra, értékesítésre. Erről szól a honlap.

Persze kellenek hozzá a látogatók is. Gondolj bele: otthon garázsvásárt szervezel, vagy esetleg a garázst átalakítva nyitsz egy boltot, vagy műhelyt. Senkinek nem szólsz róla, csak ülsz az asztal mögött, és várod, hogy majd maguktól jönnek az emberek. Abszurd kép igaz? Hát a honlappal sincs ez másként. Elkészül, utána gondozni kell, frissíteni, tölteni új tartalommal, és népszerűsíteni, népszerűsíteni, népszerűsíteni. Mindenkinek lehetőségei és céljai szerint. A célok, lehetőségek és a belőlük fakadó aktivitások összefoglaló neve stratégia, ami minden esetben egyedi.

Talán már Te is érzed, hogy nem egy önálló, elkülönült egységről van szó, hanem a vállalkozásod szerves részéről, a stratégiád központi eleméről, egy hűséges eszközről, ami akkor is neked dolgozik, amikor te szabin vagy, vagy alszol. Gyűjti a látogatókat és hirdeti azt az értékrendet, amit Te képviselsz a világban. Tanulj meg bánni vele, legyen terved és készíts hozzá stratégiát!
​
A céges weboldal elkészíttetése manapság épp olyan fontos feladat egy vállalkozás életében, - ráadásul életének első pillanataiban -  mint annak idején a cégér kiszögelése a kovácsműhely bejárata fölé. A megfelelően megtervezett honlap a biztos alapokra épített bástyához hasonló: kitűzhetjük rá zászlónkat, s már messziről, ismeretlenül is pozitív élményt adunk a felénk közeledőknek.
Picture

​​DorCo útravaló

“Érdemes előre végig gondolni, hogy mit vársz el a weboldaltól. Ha konkrét kereskedelmi céllal hozod létre, akkor fogadd el, hogy pénzt pénzből fogsz tudni csinálni.” (Naszáli Dóra)
​Szerző: Naszáli Dóra
​Tetszett, amit olvastál? -»
  • Kérsz belőle még? Friss posztokért és ajándék tudásanyagokért iratkozz fel hírlevelünkre (jobb oldalsávban)! 
  • Szeretnél a tettek mezejére lépni? Tematikus műhelyeinken megteheted! Kövesd őket a facebookon!
  • Konkrét kérdésed van? Írd meg és válaszolunk!​
0 Comments



Leave a Reply.

    Szerző

    Szívügyünk a hazai mikro- és kisvállalkozók sikere.

    A DorCo Blog célja hogy gyakorlatias, a vállalozók hétköznapjaiban hasznos tartalmat adjunk az olvasóinknak. Inspiráljunk, elgondolkoztassunk, szemléletet formáljuk, és tapasztalatot osszunk meg.

    Jelenleg aktív szerzőink:
    Naszáli Dóra
    Hujber Zsuzsanna

    Picture
    Szeretnéd mindezt élőszóban?
    Ismerd meg a Sanyi vagyok!
    rendezvénysorozatot!
    ESEMÉNYNAPTÁR

    Korábbi posztok

    April 2018
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    August 2017
    July 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    September 2015
    June 2015
    April 2015
    March 2015
    February 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014

    Kategóriák

    All
    30 Nap Az álmokért
    30 Napos Kihívás
    Adatbázis
    Aktivitás
    Álmok
    Álom
    Bátorság
    Bevétel
    Bigdream
    Business Modell Canvas
    Cégalapítás
    Céges Honlap
    Cégesrendezvény
    Cégestúravezetés
    Cél
    Célkitűzés
    Célközpontúság
    Célok
    Célratartás
    Címlista
    Csapatmeeting
    DorCo
    DorCo Blog
    DorCo Iránytű
    Empátiatérkép
    Facebook
    Facebook Kommunikáció
    Filmajánló
    Határidők
    Hatékonyságnövelés
    Hatékonyság Növelés
    Hetirend
    Hírlevél
    Hitelesség
    Honlap Készítés
    Időbeosztás
    Időmenedzsment
    Kapcsolatok
    Kiadás
    Kihívás
    KKV
    Kollégák
    Küldetéstudat
    Marketing
    Motiváció
    Napirend
    Naszáli Dóra
    Okostelefon
    Önfejlesztés
    Online Marketing
    Önmegvalósítás
    Pénzügyi Terv
    Profit
    Reggeli
    Saját Vállalkozás
    Stratégia
    Szezonalitás
    Szükségletek
    Társadalom
    Tartalommarketing
    Tervezés
    Tudatos Karrier
    Tudatosság
    Üzleti Kommunikáció
    Üzleti Modell Vászon
    Üzleti Sikerek
    Üzleti Terv
    Üzleti Túravezetés
    Üzletvezetés
    Vállalkozás
    Vállalkozási Ismeretek
    Vállalkozónő
    Valóság

    RSS Feed

    Tesztenek a tartalmaink? 
    Szeretnél még több infot, kedvezményt rendezvényekre?

    Iratkozz fel a DorCo hírlevél listára!

    * indicates required
Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • DorCo
  • DAT - DorCo Alaptábor
  • Szolgáltatások
    • ÖnMAG állapotfelmérés
    • Mutasd MAGod!
  • Csapatunk
  • Blog
  • Kapcsolat