A sikeres vállalkozások fontos eleme az innováció, az ötlet, a gyors növekedés. Egy igazán piacképes startup rendelkezik ezekkel tulajdonságokkal. Blogbejegyzéseimben arra a kérdésre próbálok választ találni, mi a Prezi, a Ustream, a Facebook és a Google titka. Mit tanulhatnak el a hagyományos kis- és középvállalkozások tőlük? Ezzel párhuzamosan azt is igyekszem megfejteni, melyek az igazán hatékony, alternatív marketingeszközök egy kkv számára.
A Budapesti Corvinus Egyetem végzős mesterszakos hallgatója vagyok. Jelenleg Angliában, a Nottingham Trent University-ben töltöm külföldi ösztöndíjas félévemet. Három hónapja lettem a DorCo csapatának tagja gyakornokként. Szakirodalmakból, előadásaimból merítve párbeszédet szeretnék indítani a fent említett témákban. Remélem inspirálónak tartod majd az írásaimat ahhoz, hogy megoszd véleményedet.
Anna