Mit szeretnél végeredményként látni? Nem csak a weben honlap formájában, hanem kompletten a vállalkozásodban, az életedben? Mi az a jövőbeli kép, amihez ez a készülő weboldal hozzá fog segíteni téged?
Milyenek az ideális ügyfeleid? Honnan jönnek? Mit vesznek tőled? Te hogyan szolgálod ki őket?
Ebben az egészben hol van a honlap szerepe? Mit ad a honlap az ügyfeleidnek, és mit ad neked?
Mi a szolgáltatás, vagy értékesítés menete? Milyennek látod ezt ideálisan?
Aztán vizsgáld meg azt is, hogy most hogyan működik az értékesítésed? Mi a leghatékonyabb módja?
Ehhez a mostanihoz képest, mit szeretnél elérni a weboldallal? A mostani működés támogatása, automatizálása a célod, vagy egy új értékesítési csatornát szeretnél kialakítani? Amennyiben új területre készülsz, akkor hol láttál hasonlót működni, ami nagyon tetszett, és elégedett volnál vele?
Milyen weboldalakat böngésztél mostanában, amit szerettél használni, miért? Mi az, ami tetszett benne, és magadnak is el tudnád képzelni? Mi az, amitől egyenesen kiráz a hideg? Hasonló tevékenységgel foglalkozó hazai és külföldi weblapok közül melyiket tekinted irányadó mintának?
Ki a te célközönséged? Ki az, akinek ezt a weboldalt szánod használatra? Róluk mit tudunk? Mi a jellemző rájuk? Mit keresnek a neten? Miben érdekeltek? Mit kell nekik mutatni, hogy azonnal magukra ismerjenek? Mi az, amit te tudsz és valódi érték számukra? Ezt hogyan tudod megmutatni?
Mi a terméked/szolgáltatásod? Mi a hozzá kapcsolódó értékajánlatod? Miben más a tiéd, mint az összes többi? Milyen tények, számok hitelesítenek téged abban, amit csinálsz? Adsz-e bármiféle garanciát? Van-e bármilyen különleges minősítésed, végzettséged?
- Kérsz belőle még? Friss posztokért és ajándék tudásanyagokért iratkozz fel hírlevelünkre (jobb oldalsávban)!
- Szeretnél a tettek mezejére lépni? Tematikus műhelyeinken megteheted! Kövesd őket a facebookon!
- Konkrét kérdésed van? Írd meg és válaszolunk!