DorCo Üzleti Túravezetés
Lépj velünk kapcsolatba!
  • DorCo
  • DAT - DorCo Alaptábor
  • Szolgáltatások
    • ÖnMAG állapotfelmérés
    • Mutasd MAGod!
  • Csapatunk
  • Blog
  • Kapcsolat

Mit érdemes tervezéskor átgondolni?

6/7/2017

0 Comments

 
Ez egy nagyon-nagyon fontos kérdés, talán a legfontosabb. Talán kezdjük azzal, hogy miért csinálod ezt az egészet?
​Mit szeretnél végeredményként látni? Nem csak a weben honlap formájában, hanem kompletten a vállalkozásodban, az életedben? Mi az a jövőbeli kép, amihez ez a készülő weboldal hozzá fog segíteni téged?
Picture
A képek forrása: pixabay.com
Ha az elérendő kép meg van, akkor gondold végig benne a folyamatokat! Akár nyugodtan hunyd le a szemed, és képzeld el azt a jövőbeli képet, ahol már szépen felfutóban van a vállalkozásod, te pedig nagyon sikeresnek és boldognak érzed magad. Szemléld magadban ezt a képet, és vizsgáld meg, hogyan működnek benne a folyamatok.
Milyenek az ideális ügyfeleid? Honnan jönnek? Mit vesznek tőled? Te hogyan szolgálod ki őket?
Ebben az egészben hol van a honlap szerepe? Mit ad a honlap az ügyfeleidnek, és mit ad neked?
Mi a szolgáltatás, vagy értékesítés menete? Milyennek látod ezt ideálisan?

Aztán vizsgáld meg azt is, hogy most hogyan működik az értékesítésed? Mi a leghatékonyabb módja?
Ehhez a mostanihoz képest, mit szeretnél elérni a weboldallal? A mostani működés támogatása, automatizálása a célod, vagy egy új értékesítési csatornát szeretnél kialakítani? Amennyiben új területre készülsz, akkor hol láttál hasonlót működni, ami nagyon tetszett, és elégedett volnál vele?

Milyen weboldalakat böngésztél mostanában, amit szerettél használni, miért? Mi az, ami tetszett benne, és magadnak is el tudnád képzelni? Mi az, amitől egyenesen kiráz a hideg? Hasonló tevékenységgel foglalkozó hazai és külföldi weblapok közül melyiket tekinted irányadó mintának?

Ki a te célközönséged? Ki az, akinek ezt a weboldalt szánod használatra? Róluk mit tudunk? Mi a jellemző rájuk? Mit keresnek a neten? Miben érdekeltek? Mit kell nekik mutatni, hogy azonnal magukra ismerjenek? Mi az, amit te tudsz és valódi érték számukra? Ezt hogyan tudod megmutatni?

Mi a terméked/szolgáltatásod? Mi a hozzá kapcsolódó értékajánlatod? Miben más a tiéd, mint az összes többi? Milyen tények, számok hitelesítenek téged abban, amit csinálsz? Adsz-e bármiféle garanciát? Van-e bármilyen különleges minősítésed, végzettséged?
Picture
DorCo útravaló
"Minden üzlethez tartozik egy cél, a siker titka abban áll, hogy megtaláld a megfelelőt. Ha megtaláltad, minden erőddel arra kell összpontosítanod."                                                                                                  Roberto Saviano
Tengernyi kérdés van… a fentiek mindegyikére kell tudnod válaszolni ahhoz, hogy azt mondhasd, készen állok a honlapkészítésre. Pontosabban egy honlapkészítéshez kapcsolódó stratégiai tanácsadásra. Mert ha biztosra akarsz menni, akkor átbeszéled egy szakértővel azt, amit te magad végig gondoltál. Nincs mire várni, lépj a tettek mezejére!
​Szerző: Naszáli Dóra
​Tetszett, amit olvastál? -»
  • Kérsz belőle még? Friss posztokért és ajándék tudásanyagokért iratkozz fel hírlevelünkre (jobb oldalsávban)! 
  • Szeretnél a tettek mezejére lépni? Tematikus műhelyeinken megteheted! Kövesd őket a facebookon!
  • Konkrét kérdésed van? Írd meg és válaszolunk!​
0 Comments



Leave a Reply.

    Szerző

    Szívügyünk a hazai mikro- és kisvállalkozók sikere.

    A DorCo Blog célja hogy gyakorlatias, a vállalozók hétköznapjaiban hasznos tartalmat adjunk az olvasóinknak. Inspiráljunk, elgondolkoztassunk, szemléletet formáljuk, és tapasztalatot osszunk meg.

    Jelenleg aktív szerzőink:
    Naszáli Dóra
    Hujber Zsuzsanna

    Picture
    Szeretnéd mindezt élőszóban?
    Ismerd meg a Sanyi vagyok!
    rendezvénysorozatot!
    ESEMÉNYNAPTÁR

    Korábbi posztok

    April 2018
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    August 2017
    July 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    September 2015
    June 2015
    April 2015
    March 2015
    February 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014

    Kategóriák

    All
    30 Nap Az álmokért
    30 Napos Kihívás
    Adatbázis
    Aktivitás
    Álmok
    Álom
    Bátorság
    Bevétel
    Bigdream
    Business Modell Canvas
    Cégalapítás
    Céges Honlap
    Cégesrendezvény
    Cégestúravezetés
    Cél
    Célkitűzés
    Célközpontúság
    Célok
    Célratartás
    Címlista
    Csapatmeeting
    DorCo
    DorCo Blog
    DorCo Iránytű
    Empátiatérkép
    Facebook
    Facebook Kommunikáció
    Filmajánló
    Határidők
    Hatékonyságnövelés
    Hatékonyság Növelés
    Hetirend
    Hírlevél
    Hitelesség
    Honlap Készítés
    Időbeosztás
    Időmenedzsment
    Kapcsolatok
    Kiadás
    Kihívás
    KKV
    Kollégák
    Küldetéstudat
    Marketing
    Motiváció
    Napirend
    Naszáli Dóra
    Okostelefon
    Önfejlesztés
    Online Marketing
    Önmegvalósítás
    Pénzügyi Terv
    Profit
    Reggeli
    Saját Vállalkozás
    Stratégia
    Szezonalitás
    Szükségletek
    Társadalom
    Tartalommarketing
    Tervezés
    Tudatos Karrier
    Tudatosság
    Üzleti Kommunikáció
    Üzleti Modell Vászon
    Üzleti Sikerek
    Üzleti Terv
    Üzleti Túravezetés
    Üzletvezetés
    Vállalkozás
    Vállalkozási Ismeretek
    Vállalkozónő
    Valóság

    RSS Feed

    Tesztenek a tartalmaink? 
    Szeretnél még több infot, kedvezményt rendezvényekre?

    Iratkozz fel a DorCo hírlevél listára!

    * indicates required
Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • DorCo
  • DAT - DorCo Alaptábor
  • Szolgáltatások
    • ÖnMAG állapotfelmérés
    • Mutasd MAGod!
  • Csapatunk
  • Blog
  • Kapcsolat