DorCo Üzleti Túravezetés
Lépj velünk kapcsolatba!
  • DorCo
  • DAT - DorCo Alaptábor
  • Szolgáltatások
    • ÖnMAG állapotfelmérés
    • Mutasd MAGod!
  • Csapatunk
  • Blog
  • Kapcsolat

És Te, használod? - A PR-cikk, mint népszerűsítő eszköz (I.rész)

4/11/2018

0 Comments

 
A PR cikkek igazán hatékony eszközök, ha tudjuk őket használni. Ahogy a Facebook hirdetésekre, és a fényreklámokra elköltött milliók is lehetnek kidobott pénz az ablakon, a PR-unkra is költhetünk teljesen feleslegesen. Természetesen megfelelő stratégiával, átgondoltan, rendkívül jó kommunikációs eszköz. Segítünk a megismerésében.
Picture
A kép forrása: pixabay.com
A marketing és a PR (public relations = közönségkapcsolatok) kéz a kézben járó fogalmak. Ha jól csinálod, mindkettő a te érdekeidet szolgálja, de más-más formában.

A reklám meggyőz arról, hogy miért érdemes adott termékre, szolgáltatóra letenni a voksod, vásárlásra ösztönöz, míg a PR arról gondoskodik, hogy meglévő vásárlóidnak és leendő partnereidnek a lehető legjobb színben tüntessen fel, szimpátiát ébresszen, és idővel - ám lehetőleg mihamarabb - márka hűvé tegye a veled kapcsolatba kerülőket.

Hogyan működik a PR? - A PR eszközei

Elsősorban a szakértői státuszt erősíti, fontos ugyanis, hogy bármivel is foglalkozz, pékárutól elkezdve az aszfaltozásig, a hozzád fordulók azt érezzék, a legjobb kezekbe adták a döntést. Te a legpontosabb, legjobb árut, szolgáltatást nyújtod, a területeden te vagy a profi, bármi kérdésük volna, nyugodtan intézhetik hozzád.

A célcsoportodnak ott az adott panasza, kérése, te pedig precíz pontossággal ismered a válaszokat.

A PR használhat rendezvényt, kiállítást, képzést, szponzorációt, videót, hírlevelet, filmeket, online, vagy épp nyomtatott megjelenéseket. Mi a következőkben a cikkek témáját  járjuk körbe.

A PR cikk segítségével valós tényeket, információt nyújtasz, gyakran dolgozol fel kérdőíveket, felméréseket, hogy aztán az eredményeket közzé téve egy igazán tartalmas cikkben publikáld az általad ajánlott megoldást, megoldásokat.

Nagyon fontos, hogy ne te érezd jónak a cikket, a kifelé zajló kommunikációt. A közönségünknek kell meggyőződnie arról, hogy adott területen a lehető legjobb helyen jár, hogy jól döntött, amikor hozzánk lépett be kérdésével, kívánságával. Ezzel a belső nyugalommal biztos lehetsz benne, hogy legközelebb sem a szomszédba megy, hanem nyíl egyenesen Hozzád!
Szakmai tartalom: Naszáli Dóra   Írta: Hujber Zsuzsanna 
Picture

DorCo útravaló

"Hogyan kezdd el építeni a márkádat? Nyilván az első a témád kiválasztása. Vagy legyen új a téma, vagy beszélj róla úgy, mint korábban még senki."   Wolf Gábor
Tetszett, amit olvastál? -»
  • Kérsz belőle még? Iratkozz fel a hírlevélre (jobb oldalsávban)!
  • Szeretnél többet tudni? Gyere el inspirációs estre!
  • Konkrét kérdésed van? Írd meg és válaszolunk!
0 Comments



Leave a Reply.

    Szerző

    Szívügyünk a hazai mikro- és kisvállalkozók sikere.

    A DorCo Blog célja hogy gyakorlatias, a vállalozók hétköznapjaiban hasznos tartalmat adjunk az olvasóinknak. Inspiráljunk, elgondolkoztassunk, szemléletet formáljuk, és tapasztalatot osszunk meg.

    Jelenleg aktív szerzőink:
    Naszáli Dóra
    Hujber Zsuzsanna

    Picture
    Szeretnéd mindezt élőszóban?
    Ismerd meg a Sanyi vagyok!
    rendezvénysorozatot!
    ESEMÉNYNAPTÁR

    Korábbi posztok

    April 2018
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    August 2017
    July 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    September 2015
    June 2015
    April 2015
    March 2015
    February 2015
    January 2015
    December 2014
    November 2014

    Kategóriák

    All
    30 Nap Az álmokért
    30 Napos Kihívás
    Adatbázis
    Aktivitás
    Álmok
    Álom
    Bátorság
    Bevétel
    Bigdream
    Business Modell Canvas
    Cégalapítás
    Céges Honlap
    Cégesrendezvény
    Cégestúravezetés
    Cél
    Célkitűzés
    Célközpontúság
    Célok
    Célratartás
    Címlista
    Csapatmeeting
    DorCo
    DorCo Blog
    DorCo Iránytű
    Empátiatérkép
    Facebook
    Facebook Kommunikáció
    Filmajánló
    Határidők
    Hatékonyságnövelés
    Hatékonyság Növelés
    Hetirend
    Hírlevél
    Hitelesség
    Honlap Készítés
    Időbeosztás
    Időmenedzsment
    Kapcsolatok
    Kiadás
    Kihívás
    KKV
    Kollégák
    Küldetéstudat
    Marketing
    Motiváció
    Napirend
    Naszáli Dóra
    Okostelefon
    Önfejlesztés
    Online Marketing
    Önmegvalósítás
    Pénzügyi Terv
    Profit
    Reggeli
    Saját Vállalkozás
    Stratégia
    Szezonalitás
    Szükségletek
    Társadalom
    Tartalommarketing
    Tervezés
    Tudatos Karrier
    Tudatosság
    Üzleti Kommunikáció
    Üzleti Modell Vászon
    Üzleti Sikerek
    Üzleti Terv
    Üzleti Túravezetés
    Üzletvezetés
    Vállalkozás
    Vállalkozási Ismeretek
    Vállalkozónő
    Valóság

    RSS Feed

    Tesztenek a tartalmaink? 
    Szeretnél még több infot, kedvezményt rendezvényekre?

    Iratkozz fel a DorCo hírlevél listára!

    * indicates required
Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • DorCo
  • DAT - DorCo Alaptábor
  • Szolgáltatások
    • ÖnMAG állapotfelmérés
    • Mutasd MAGod!
  • Csapatunk
  • Blog
  • Kapcsolat