- Ma már ott tartunk, hogy az összes értékesítés 3%-a webáruházakon keresztül bonyolódik. Nincs cipekedés, utazgatás, kattintunk és egy bankkártya segítségével pillanatok alatt lebonyolítjuk a tranzakciót. Bár a három nem tűnik nagy számnak, ebben az esetben bizony jelentős, és a webes vásárlás térhódítása vitathatatlan.
- A webáruház a hozzá kapcsolódó online marketinggel nem véletlen tud jól tervezhető alappillérré válni a vállalkozásokban. Jól automatizálható, rugalmasan alakítható, tervezhető, kiszámítható (hiszen az online marketing is a számok törvénye alapján működik).
- Megfelelő munkával stabil üzletággá alakítható.
- Olyan vállalkozások számára is jó lehetőség, amelyek amúgy offline működésűek. Fodrászüzletek, például hajápolási termékek forgalmazásával egészíthetik ki szolgáltatásaikat, pluszban pedig rendkívül jó lehetőséget biztosít csomagajánlatok értékesítésére is. Az ügyfelek részére kényelmi szolgáltatások, tréningek, tudásanyagok biztosíthatóak az elköteleződés növelése érdekében.
- A modern webshop motorok az upsell és a cross sell lehetőségek széles tárházát biztosítják.
- Az online vásárlók egyaránt építenek adatbázist, illetve online közösséget.
"A marketing nem a tépelődés világa. A marketing a cselekvés világa."
(Jay Conrad Levinson)
- Kérsz belőle még? Friss posztokért és ajándék tudásanyagokért iratkozz fel hírlevelünkre (jobb oldalsávban)!
- Szeretnél a tettek mezejére lépni? Tematikus műhelyeinken megteheted! Kövesd őket a facebookon!
- Konkrét kérdésed van? Írd meg és válaszolunk!