Bár napjainkban egymást érik a bevásárlóközpontok és a plázák, bizony a kényelem nagyúr. Ki gondolta volna néhány évtizeddel ezelőtt, hogy ruhát, ékszert, háztartási eszközt vagy egyáltalán bármit a számítógép előtt ülve fogunk megvásárolni, ráadásul úgy, hogy egészen az ajtónkig szállítják a kívánt holmit. Kép forrása: pixabay.com
0 Comments
Mitől sikeres az egyik vállalkozás és miért bukik el a másik? Mik azok a szempontok, amikre érdemes odafigyelnünk, ha jó eredményeket akarunk felmutatni néhány hónap, vagy akár több évtizedes vállalkozói lét után is? A vállalkozás bizony nem egy akármilyen aprócska feladat, de kellő odafigyeléssel és tervezéssel rendkívüli sikereket érhetünk el úgy, hogy mi magunk döntünk a beszerzésen át a munkaidőn keresztül egészen a feladatleosztásig mindenről. A képek forrása: pixabay.com
Van, aki mindennap kézbe vesz valamilyen olvasnivalót és van, aki csak a nyári vakáció alatt tud időt szakítani a könyvekre. Aztán olyanok is akadnak szép számmal, akik képtelenek kibújni a bőrükből, nem bírják munka nélkül és “ha már muszáj pihenni, legalább hadd önfejlesszek” elven működnek. A képek forrása: pixabay.com
Mára a cégek majdnem mind belátták, hogy online jelenlét nélkül a siker kisebb mértékű, hiszen az emberek elsőként a világhálón kezdenek kutatni, ha információra van szükségük. A Facebook térhódításával szinte bármilyen szolgáltatásnak utánajárhat a vásárló, az alapinformációtól az elégedettségig mindenre fény derül. De mi kell ahhoz, hogy ezen a felületen már megnyerjük a vásárlót? Eláruljuk! A képek forrása: pixabay.com
|
SzerzőSzívügyünk a hazai mikro- és kisvállalkozók sikere. Szeretnéd mindezt élőszóban?
Ismerd meg a Sanyi vagyok! rendezvénysorozatot! Korábbi posztok
April 2018
Kategóriák
All
Tesztenek a tartalmaink?
Szeretnél még több infot, kedvezményt rendezvényekre? |