Az arculat a személyes és szakmai márkával szorosan összefüggő fogalom, de nem azonos vele. Elemei a logó, az uralkodó színek, egy megfelelően kiválasztott betűtípus, egy meghatározó kép, és a szlogen. Ezek következetes használata, vagyis megjelenése az általunk használt összes kommunikációs csatornán - így a honlapon is - garantálja, hogy márkánk vizuálisan is bevésődjön leendő ügyfeleink gondolataiba. A képek forrása: pixabay.com
0 Comments
Ahogy néhány évtizede furcsán hatott a telefon, majd az elektronikus üzenet, az email felbukkanása, ugyanúgy idő kellett a honlapok elterjedésének és térhódításának is. Bár létjogosultságát és hasznosságát az internet korában felesleges vitatni, az üzleti célú weboldalak körül még mindig nincs teljes egyetértés. A cégek többsége létezni sem tudna nélküle, ám néhány vállalkozás még mindig nem biztos abban, hogy szükséges-e számára a honlap. Holott a kérdés valójában inkább az, hogy hogyan, és mennyire támaszkodhatunk rá céljaink elérésének érdekében. A képek forrása: pixabay.com
|
SzerzőSzívügyünk a hazai mikro- és kisvállalkozók sikere. Szeretnéd mindezt élőszóban?
Ismerd meg a Sanyi vagyok! rendezvénysorozatot! Korábbi posztok
April 2018
Kategóriák
All
Tesztenek a tartalmaink?
Szeretnél még több infot, kedvezményt rendezvényekre? |