A legtöbb cég életében, legyen akár aprócska vállalkozás, akár évtizedek óta működő üzlet, a nyári működés eltér az év közbenitől. A kollégák szabadságra mennek, a benti légkör is lazább, az ügyintézés is nehezebb a távollétek miatt. A képek forrása: pixabay.com
0 Comments
Ez egy nagyon-nagyon fontos kérdés, talán a legfontosabb. Talán kezdjük azzal, hogy miért csinálod ezt az egészet? Mit szeretnél végeredményként látni? Nem csak a weben honlap formájában, hanem kompletten a vállalkozásodban, az életedben? Mi az a jövőbeli kép, amihez ez a készülő weboldal hozzá fog segíteni téged? A képek forrása: pixabay.com
Az arculat a személyes és szakmai márkával szorosan összefüggő fogalom, de nem azonos vele. Elemei a logó, az uralkodó színek, egy megfelelően kiválasztott betűtípus, egy meghatározó kép, és a szlogen. Ezek következetes használata, vagyis megjelenése az általunk használt összes kommunikációs csatornán - így a honlapon is - garantálja, hogy márkánk vizuálisan is bevésődjön leendő ügyfeleink gondolataiba. A képek forrása: pixabay.com
Ahogy néhány évtizede furcsán hatott a telefon, majd az elektronikus üzenet, az email felbukkanása, ugyanúgy idő kellett a honlapok elterjedésének és térhódításának is. Bár létjogosultságát és hasznosságát az internet korában felesleges vitatni, az üzleti célú weboldalak körül még mindig nincs teljes egyetértés. A cégek többsége létezni sem tudna nélküle, ám néhány vállalkozás még mindig nem biztos abban, hogy szükséges-e számára a honlap. Holott a kérdés valójában inkább az, hogy hogyan, és mennyire támaszkodhatunk rá céljaink elérésének érdekében. A képek forrása: pixabay.com
Manapság a fél életünket a világhálón töltjük. Oldalról oldalra ugrálunk: az egyiken híreket olvasunk, a másikon üzleti tippek után kutatunk, és nem beszéltünk még a speciális felületekről, ahol ebédet rendelünk, pénzügyeket intézünk vagy akár vásárolunk. Mi a helyzet a Te weboldaladdal? Régóta fontolgatod a céges honlap elkészítését/megújítását, de ilyen-olyan okokkal mindig halogatsz a határidőn? Mitől tartasz? Talán azt gondolod, a Te üzletednek nincs is szüksége weboldalra? Gyorsan öntsünk tiszta vizet a pohárba! A képek forrása: pixabay.com
Gondolj csak bele kicsit! A játék kedvéért vizsgáld meg magad, vizsgáld meg azt, min jár mostanság legtöbbet az eszed.
Brian Tracy Önerőből milliomos c. könyvének 2. sikerkulcsa így hangzik: "Fejleszd az irány érzékedet". Mit ért ez alatt? Hát azt, hogy ha sikeres akarsz lenni, akkor a céljaidon és a hozzájuk vezető lehetséges megoldásokon gondolkozz. Amíg végig gondolod, hadd meséljek el ehhez kapcsolódóan egy személyes történetet... olvasd tovább » Önerőből milliomos - ki az akit nem érdekel ez a téma? Naná, hogy mindenkit érdekel. Van aki bátran vállalja, van aki csak titokban a szeme sarkából figyeli. A minap vettem kezembe Brian Tracy könyvét, ezzel a címmel, mert nyilván engem is izgat ez a kérdés. 21 sikerkulcsot szed benne össze, amik segíthetnek bennünket abban, hogy mi is önerőből milliomossá váljunk. Olvasás közben óhatatlanul füzet került elém, és elindultak a gondolataim a papíron. Így születt meg egy poszt-sorozat Brian Tracy pontjai nyomán, DorCo tartalommal feltöltve. Olvass tovább »»
|
SzerzőSzívügyünk a hazai mikro- és kisvállalkozók sikere. Szeretnéd mindezt élőszóban?
Ismerd meg a Sanyi vagyok! rendezvénysorozatot! Korábbi posztok
April 2018
Kategóriák
All
Tesztenek a tartalmaink?
Szeretnél még több infot, kedvezményt rendezvényekre? |